یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مصاحبه از مدیران ، معاونین و عوامل سال اولی حج تمتع 98 در اراك برگزار شد .

مصاحبه از مدیران ، معاونین و عوامل سال اولی حج تمتع 98 در اراك برگزار شد .

مصاحبه حضوري از 16 نفر مدیر ، مامور پذیرایی و عوامل سال اولی حج تمتع 98 ، روز پنجشنبه مورخ 27 دی ماه سالجاری در محل مدیریت حج و زیارت استان برگزار گرديد .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج از اراك جلسه مصاحبه علمي و عملي آزمون ارتقاء عوامل اجرایی حج 98 استان مرکزی با حضور 16 نفر از شرکت کننده در محل مدیریت حج و زیارت استان برگزار گرديد .

اين مصاحبه  با حضور 5 نفر از اعضاء هيات  گزينش و مصاحبه برگزار شد كه در آن علاوه بر سوابق تحصيلي ، روان خواني قرآن و ادعيه ، آشنایی با احکام، توانایی مدیریت، ميزان آگاهي از شرح وظایف کاروان و مجموعه، مدیریت بحران ،  مهارت های ارتباطی و خود آگاهی و آشنایی با فن آوری روز در حوزه رایانه ، توانايي داوطلب در پاسخگويي به سؤالات تخصصي و عمومي مورد ارزيابي و ملاك عمل قرار گرفت .

گفتني است این افراد با ثبت نام در سامانه مربوطه آمادگی خود را اعلام  نموده و در روز جمعه مورخ 30 آذر ماه سال جاری با پاسخ به سوالات مربوط به احکام و مناسک، زبان عربی ، قوانین و مقررات عربستان ، جغرافیای عربستان ، رایانه ، شرح وظایف و نظرسنجی از میان 56 نفرشرکت کننده،  با کسب حد نصاب امتیاز ، حائز شرایط لازم برای خدمت رسانی به ضیوف الرحمن شده اند.
علی محتشمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار