یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

آزمون ارتقاء عوامل اجرایی حج 98 استان مرکزی در اراک برگزار شد.

آزمون ارتقاء عوامل اجرایی حج 98 استان مرکزی در اراک برگزار شد.
مدیر حج و زیارت استان مرکزی: آزمون ارتقاءعوامل اجرایی حج 98 استان مرکزی با حضور داوطلبان گرامی در روز جمعه مورخ 30 آذرماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدیریت حج و زیارت استان مرکزی، وحید اسکندری افزود: این آزمون با هدف استفاده از توانمندی های نیروهای جوان و ایجاد انگیزه برای ارتقاء خدمتگزاری به زائران بیت ا.. الحرام برگزار شد.

وی بیان کرد: تعداد 56 نفر از کارگزاران که حائز شرایطلازم برای خدمت به ضیوف الرحمن بوده اند با ثبت نام در سامانه مربوطه آمادگی خود را اعلام کرده اند و در روز جمعه به سوالات مربوط به احکام و مناسک، زبان عربی، قوانین و مقررات عربستان، جغرافیای عربستان، رایانه، شرح وظایف و نظرسنجی پاسخ دادند.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی ادامه داد: این آزمون در ساعت 15 روز جمعه مورخ 97/9/30 به صورت همزمان در کلیه ی مراکز استان ها برگزار شد که چهارگروه شامل مامور اجرایی کاروان و مجموعه (عوامل سال اولی)، مدیر کاروان، معاون مجموعه و معاون کاروان از داوطلبان در آزمون فوق شرکت کردند.

شایان ذکر است در ابتدای آزمون و بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید، مدیر حج و زیارت استان مرکزی طی سخنان کوتاهی توضیحات لازم در خصوص تواضع در خدمتگزاری به زائرین بیت ا.. الحرام و چگونگی برگزاری آزمون را برای داوطلبان شرح دادند.

علی محتشمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار