-
از روز چهارشنبه مورخ 15/6/1396 امکان دریافت هزینه های ثبت نام اربعین سالجاری از طریق درگاه اینترنتی سامانه سماح فعال گردیده است و سرگروه های محترم می توانند با مراجعه به قسمت "پیگیری وضعیت و ویرایش" در صفحه اصلی سامانه با وارد نمودن کدملی و شماره شناسنامه و همچنین کدرهگیری نسبت به مشاهده صورتحساب و پرداخت هزینه های مربوطه اقدام نمایند.
-
هزینه های ثبت شده در سامانه سماح طبق مصوبه و ابلاغ ستاد مرکزی اربعین می باشد که به شرح ذیل است:
-
هزینه روادید، مبلغ 40 دلار که معادل ریالی آن برابر نرخ اعلامی روزانه بانک مرکزی دریافت میگردد.
-
حق بیمه 172.500ریال + 9% مالیات بر ارزش افزوده جمعاً 188.000ریال
-
هزینه خدمات درمانی (هلال احمر) 62.000 ریال
-
حق الزحمه اخذ روادید 100.000ریال + 9% مالیات بر ارزش افزوده جمعاً 109.000ریال
تبصره: چنانچه زائر جهت ثبت نام به دفتر زیارتی مراجعه نماید و دفتر زیارتی اطلاعات وی را در سامانه ثبت نماید به شرط آنکه زائر هزینه های خود را از طریق درگاه اینترنتی سامانه پرداخت نماید مبلغ 21.800ریال با احتساب مالیات بر ارزش افزوده به عنوان حق الزحمه ثبت نام بر مجموعه هزینههای وی افزوده میشود که در هنگام توزیع وجوه به حساب دفتر زیارتی واریز می گردد.
3. کلیه هزینه ها صرفاً به صورت الکترونیکی و از درگاه اینترنتی سامانه دریافت می گردد و دفاتر زیارتی به هیچوجه مجاز به دریافت هیچگونه هزینه ای به صورت نقدی(دلاری و ریالی) نمیباشند.