یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

راه اندازی سفرهای استانی عتبات عالیات

راه اندازی سفرهای استانی عتبات عالیات

جلسه راه اندازی سفرهای عتبات عالیات با حضور مدیر حج و زیارت استان و مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزارن و مدیران دفاتر و شرکت های زیارتی روز شنبه 6 شهریور ماه 95 تشکیل شد

 در ابتدا گزارشی توسط هاشمی مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران از سفر به عتبات عالیات ارائه شد. در این سفر از بیش از 50 هتل در نجف اشرف و کربلای معلی بازدید به عمل آمده و در نهایت با دو هتل با کیفیت قرارداد منعقد شد با توجه به عقد قراردادهای لازم جهت سفرهای استانی عتبات عالیات اعزام عوامل ثابت هتل و آشپزخانه نیز مستقیماً از استان صورت می گیرد .

پی گیری هایی نیز صورت گرفته است تا تسهیلاتی در رابطه با هزینه سفر در اختیار زائرین قرار گیرد .

جهت اجرای هرچه بهتر سفرهای استانی  کمیته های تغذیه و تدارکات ، جذب و اعزام ، نقلیه و اسکان شکل گرفته تا علاوه بر انجام برنامه ریزی های لازم، نسبت به آسیب شناسی نیز باقدام نمایند

در ادامه دل پاک مدیر حج و زیارت استان نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت به تشرح پیگیری های امور سفرهای استانی از طریق سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا پرداخت و از مدیران دفاتر زیارتی خواست تا با تلاش و همت مضاعف جهت موفقیت طرح تلاش نمایند .

وی همچنین مطالبی در خصوص اقدامات انجام گرفته در رابطه با اعزام های زائرذین توسط افراد و شرکت های غیر مجاز نیز ارائه داد. 

علی محتشمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار