شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

نشست هماهنگی در اعزام بازنشستگان تامین اجتماعی به عتبات عالیات

نشست هماهنگی در اعزام بازنشستگان تامین اجتماعی به عتبات عالیات

روز سه شنبه 13 بهمن ماه جلسه مشترکی با سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی، بانک رفاه و نماینده بازنشستگان تامین اجتماعی استان به میزبانی حج و زیارت استان مرکزی برگزار گردید. این نشست با هدف ارائه خدمات اثربخش در حوزه های فرهنگی و رفاهی به منظور اعزام کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی استان به سفر معنوی عتبات عالیات، برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه آقای دل پاک مدیر حج و زیارت استان مرکزی، ضمن ارائه آماری از روند عملیات حج تمتع سال آینده و اقدامات انجام شده در این خصوص و همچنین آماری از اعزامهای زائرین عزیز به عتبات مقدسه در سالجاری، اشاراتی نیز به تفاهم نامه های سالهای اخیر با برخی از ارگانها و نهادهای استان جهت اعزام زائر به اعتاب مقدسه عراق داشتند. 

در ادامه این دیدار آقای طهماسبی، مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی، با اشاره به وجود بیش از 2میلیون و 700هزار بازنشسته و مستمری بگیر این سازمان در کشور گفت: طی دوسال گذشته با احیاء معاونت فرهنگی و اجتماعی در این سازمان اقدامات خوبی در حوزه اعزام زائرین به مشهد مقدس و عتبات عالیات و بسنه های فرهنگی از این قبیل جهت تکریم مقام سالمندان و بازنشستگان صورت گرفته.

در ادامه این جلسه با اعلام آقای طهماسبی مبنی بر اعزام 83 نفر از مستمری بگیران و بازنشستگان استان تا پایان سال مقرر شد تا ضمن همکاری حج و زیارت استان در تامین و تخصیص کاروان برای اعزام این عزیزان، مبلغ 10 میلیون ریال تسهیلات نیز درقالب قرض الحسنه از طریق بانک رفاه به متقاضیان تخصیص یابد، در همین راستا آقای رخ زاده، مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران نیز از اختیارات خود تعداد محدودی تسهیلات قرض الحسنه برای این امر خیر تخصیص دادند.

علی محتشمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار