دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری مراسم افطاری و جلسه کاروان 31211 تمتع، در بیت حضرت امام خمینی (ره)

برگزاری مراسم افطاری و جلسه کاروان 31211 تمتع، در بیت حضرت امام خمینی (ره)

مراسم افطاری در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور مدیریت حج و زیارت استان مرکزی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات، خانواده های معظم شاهد، زائران کاروان 31211 حج تمتع سال 1393 شهرستان خمین، به همت مدیر کاروان مذکور در سالن همایش های بیت حضرت امام خمینی (ره) در خمین برگزار شد. در این همایش حاج محمد رادمرد مدیر کاروان 31211 ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، خلاصه ای از خصوصیات کاروان و کارهایی که تاکنون انجام گرفته حضور مسئولین ارائه نمود.

در ادامه همایش امام جمعه محترم خمین، حاج آقا حسینی در رابطه با اهمیت ماه مبارک رمضان و فضیلت لیالی قدر مطالبی بیان نمود و خطاب به اعضای کاروان گفت، باید در این سفر معنوی از فضیلتهای آن بهره مند شوید و از این فرصت به دست آمده نهایت بهره را ببرید.

سپس مدیر حج و زیارت استان مرکزی آماری از حج امسال به استحضار مدعوین رسانید. آقای دل پاک افزود، به منظور آشنایی زائران با سرزمین وحی، سازمان حج و زیارت سرفصلهایی را برای کلاسهای آموزشی مشخص نموده است که کلیه زائرین اعزامی می بایست در این کلاسهای آموزشی شرکت داشته باشند. وی اضافه کرد تعداد چهارده هزار و پانصد نفر نیز در سال جاری در غالب 106 کاروان از استان مرکزی  برای عمره مفرده اعزام شده اند.

علی محتشمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار