جمعه 10 فروردین 1403
EN

عتبات عالیات

در شش ماهه اول سال جاری : اعزام 221 کاروان عتبات عالیات از استان مرکزی

در شش ماهه اول سال جاری : اعزام 221 کاروان عتبات عالیات از استان مرکزی

مدیر حج و زیارت استان مرکزی : در شش ماهه اول سال جاری هشت هزارنفر از زائران استان در قالب 221 کاروان زیارتی به عتبات عالیات مشرف شده اند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدیریت حج و زیارت استان مرکزی ، وحید اسکندری افزود: بیش از هشت هزارنفر از زائران استان در غالب 221 کاروان زیارتی به عتبات عالیات مشرف شده اند .

وی بیان کرد: این تعداد از زائران از طریق دفاتر 39 گانه کارگزاری در سطح استان ثبت نام نموده و به عتبات عالیات اعزام شده اند .

مدیر حج و زیارت استان مرکزی ادامه داد: با تمهیدات به عمل آمده بیش از 40 کاروان زیارتی جهت اعزام زائران در دی ماه آماده خدمات به این عزیزان هستند.

وی با بیان اینکه در دور جدید اعزام‌های زائران به عتبات هزینه‌های این سفر معنوی همچون دی‌ماه محاسبه می‌شود، تصریح کرد: نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در بهمن‌ماه سالجاری، از سوی سازمان حج و زیارت از هشتم دی‌ماه آغاز شده است و هزینه سفر به عتبات در بهمن ماه به صورت هوایی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به صورت زمینی از یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است که زائران متقاضی در این دوره می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر مجاز حج و زیارت در سطح استان برای نام‌نویسی در این سفر معنوی اقدام کنند.

علی محتشمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار