یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

جلسه هم اندیشی مدیران عتبات عالیات برگزار گردید

جلسه هم اندیشی مدیران عتبات عالیات برگزار گردید

جلسه هم اندیشی مدیران عتبات عالیات روز سه شنبه    مورخه  12/02/96  با تلاوت آیاتی چند از ازقرآن کریم درساعت  11:30صبح برگزار گردید

درابتدا جناب آقای دل پاک ضمن خوش آمد گویی  و تبریک اعیاد شعبانیه به مدیران در خصوص اعزامهای عتبات مواردی را از جمله توجیه زائران در خصوص 1- ممنوعیت مواد مخدر و توجیه زائرینی که به این بیماری مبتلا هستند و اینکه  وضع زندانهای عراق واقعا اسف بار می باشد و سعی شود موقع ثبت نام ، دقت بیشتری شود 2- تعریف واقعی گروههای قیمتی هتلها برای زائران 3- دقت کامل در خصوص اتوبوسهای رفت و برگشت داخل ایران و چنانچه مشکلی دارند حتما قبل از سفر طرف قرارداد نسبت به رفع آن اقدام و در صورت عدم رفع گزارش به این مدیریت و شرکت مرکزی الزامی می باشد . مدیران محترم یک ساعت قبل از زائران در ترمینال حضور داشته و نسبت به بررسی اتوبوسها دقت کافی را داشته باشند و در مسیر رفت و برگشت برای هر زائر در داخل اتوبوس به میزان 40000 ریال (رفت 20000 و برگشت 20000 ریال ) بابت پذیرائی داخل اتوبوس در نظر گرفته شده که حتما این امر رعایت گردد . در ادامه توصیه های سازمان را برای حاضرین تاکید نمودند ضمنا ایشان از مدیران خواستند جهت اعزامها حتما با برنامه باشند و اگر برای زائری در عراق مشکلی مثل بیماری پیش می آید حتما کمک نمایند و زائر را به حال خود رها ننمایند  و دیگر اینکه مشکلات در عراق را حتما به سامانه فهداک اعلام نمایید و بدانید که ارزیابی شما از طریق سیستم فهداک صورت میگیرد و شما نیز مدیران ثابت را از همین طریق باید ارزیابی نمایید . و ضمنا توصیه نمودند هنگام تخلیه اتاقها در عراق قبل از خروج از هتل اتاقها را بازرسی نموده تا وسیله ای از زائری جا نماند .

در ادامه  مدیرانی که تازه از سفر عتبات بازگشته اند نکات لازم وتجربه جدید خودرابرای مدیرانی که اعزام خواهند شد ارائه نمودند . آقای خیر آبادی توضیحاتی درباره گروههای قیمتی هتل مطرح نموده وتوصیه هایی مبنی بر اینکه مدیران راهنما هنگام سرو غذا در هتل حضور داشته باشند و حتما نسبت به تغییر درجه هتل دقت داشته و زائران را توجیه نمایند .

آقای موسوی از مدیران راهنما پیشنهاد نمودند درصورت امکان یک شب به شهر کاظمین اضافه تا زائران از زیارت در سامرا و هم از کاظمین بهره کافی و وافی را بنمایند .
علی محتشمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار