شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

جلسه بررسی وضعیت پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه اراک برگزار شد.

جلسه بررسی وضعیت پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه اراک برگزار شد.

پیرو دعوتنامه معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی جلسه ای به منظور بحث و هماهنگی پیرامون اعزام های هوایی عتبات عالیات از فرودگاه اراک در روز سه شنبه 28/10/95 در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شد.

در ابتدا پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم جناب آقای مهندس فیلی ضمن عرض خیر مقدم در رابطه با برقراری پرواز کاروان های زیارتی از فرودگاه اراک به مقصد عتبات عالیات از تلاش های انجام شده توسط دستگاه های اجرایی و همچنین آژانس ها و دفاتر زیارتی استان قدردانی نمودند ایشان همچنین خواستار تداوم انجام پرواز های زیارتی با برنامه ریزی و اعمال سیاست های تشویقی از سوی دستگاه ها نهادها و سازمان های استان شدند.

در ادامه جناب آقای دل پاک مدیر محترم حج و زیارت استان ضمن تشکر از برگزاری جلسه و قدردانی از تعامل و همکاری و تلاش دستگاه های اجرایی در راستای برقراری پرواز های زیارتی نسبت به ارائه آماری از پرواز ها ، تعداد اعزام های انجام شده ، مسائل و مشکلات برنامه های سازمان متبوع تا پایان سالجاری مواردی را تشریح نمودند

سپس جناب آقای حسینی نسب مدیر محترم فرودگاه اراک نیز ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی ،نهاد ها و... در خصوص اقدامات انجام شده توسط فرودگاه اراک در راستای رفاه و آسایش و رضایتمندی زائرین محترم پرواز های زیارتی و نیز برنامه های آتی و تکمیلی آن مدیریت مطالبی را عنوان نمودند.

در ادامه جلسه آقای قربانی مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در خصوص بحث اخذ تسهیلات بانکی برای زائرین و اقدامات انجام شده در این رابطه مطالبی بیان و خواستار هماهنگی ، تعامل و اعمال سیاست های تشویقی بیشتر دستگاه های اجرایی در راستای تداوم برقراری پرواز های زیارتی از فرودگاه اراک شدند.

در بخش دیگری از جلسه نمایندگان و مسئولین محترم آژانس ها و دفاتر زیارتی استان به بیان مسائل و مشکلات موجود در رابطه با اعزام زائرین و کاروان های زیارتی پرداختند.

رستمی امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار