یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

عمومی

جلسه پاسداشت هفته بسیج

  • 04 آذر 1395
  • 13:30
  • عمومی
  • 0 دیدگاه
  • 794 بازدید
  • Article Rating
جلسه پاسداشت هفته بسیج

مقام معظم رهبری :

بسیج برای جوانان شورآفرین ، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است .

امروز مورخه 4/9/95 به همت شواری بسیج امام موسی کاظم (ع) حج و زیارت استان جلسه ای به منظور پاسداشت این روز و این هفته  و با دعوت از یکی از مدافعان حرم به نام آقای بخشی و همچنین حجت السلام بهجتی از سخنرانان ، پرسنل و کارگزاران استان در سالن اجتماعات حج و زیارت برگزار گردید .

در این جلسه آقای دل پاک مدیر حج و زیارت استان ضمن تبریک هفته بسیج از شرکت کنندگان و هم چنین مهمان دعوت شده تقدیر و تشکر نمودند. در ادامه آقای بخشی از مدافعان حرم و جانبازان حرم قسمتی از وصیت نامه شهید انصاری را بیان نمودند و اینکه چگونه مجروح شدند و اینکه فقط و فقط به خاطر مسیر ولایت که راه دفاع از حرم است را برگزیدند  و از خداوند خواستند که همه در این را ه قدم  بردارند .

در پایان حجت السلام بهجتی ضمن تشکر از برادر بخشی موضوع بحث خود  را اینگونه شروع کردند که  آیا می دانید در شرایط فعلی جهان اسلام جایگاه کاروانهای زیارتی چیست ؟ ثانیا چه تهدیدی متوجه این عزیزان است که هم جنبه عادی و هم جنبه سیاسی دارد ، سپس اشاره ای به مباحث لااله االی الله  و تبری و تولی پرداختند و اینکه تبری مقدم است و دشمن شناسی و شعار ما هم لااله الی الله است و اینکه توجه به تبری واجب است و دارای 5 رکن است 1- دشمن شناسی 2- هدف شناسی دشمن 3- روش شناسی دشمن4- ابزار شناسی دشمن 5- توان شناسی دشمن . بنابراین دشمن را نباید ساده گرفت و از یهود دشمن تر نبوده و نیست و نباید از یهود غافل باشیم چون بیشترین دشمنی از جانب یهود متوجه همه ما می باشد .همانطور که عزیزان  می دانند یهود 5 بازوی اجرائی دارد : 1- صهیونیست 2- بهاییت 3- وهابیت 4- فرماسونری 5- داعش که با اتاق فکر خود در انگلستان و اتاق عملیاتش در آمریکا قصد از بین بردن مسلمانان را دارد.پس مواظب باشید که گول این فرقه هار انخورید . و در حال حاظر 16 کشور اسلامی در خاورمیانه می باشد و رهبر انقلاب کوشیده و می کوشند تا این کشورها تحت سیطره یهود قرار نگیرند و همه می دانیم که یهود 37 سال است زمین گیر شده و به درد چه کنم چه کنم گرفتار شده است .و این جاست که موضوع مدیران حج و کارگزران زیارتی اهمیت  پیدا می کند و اینها هستند که مجموعه فعال برای خنثی کردن توطئه یهود است و پیامبر (ص) و امام حسین (ع) می فرمایند مدیر کاروان چه خوب کاری می کند که جایگاه زیارت را گرم نگه داشته اند و ما خود را مدیون شما می دانیم و این توفیقی است که باید حفظ کنید . در پایان  جلسه با چند دعا از سوی ایشان به پایان رسید . 

علی محتشمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار