یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

جلسه هم اندیشی مدیران عتبات عالیات

جلسه هم اندیشی مدیران عتبات عالیات

جلسه هم اندیشی مدیران عتبات عالیات روز شنبه مورخه  10/07/95 با تلاوت آیاتی ازقرآن کریم درساعت 13برگزار گردید.

درابتدا جناب آقای دل پاک ضمن خوش آمد گویی به مدیران و عرض تسلیت به مناسبت آغازماه محرم الحرام در خصوص اعزامهای استانی عتبات با توجه به شروع آن که از 26 شهریور ماه آغاز گردیده وباتوجه به نوپا بودن این اعزامها واینکه ممکن است اشکالاتی نیز وجودداشته باشد که باهمکاری ومساعدت مدیران وزائرین انشاالله برطرف شده وشاهدارتقائ خدمات وتغییرروش  این اعزامها از اوایل آذر ماه نیز خواهیم بود .

در ادامه در خصوص همکاری مدیران اعزامی با مدیران ثابت هتلها و عوامل ایشان تاکید داشته و تذکراتی را به مدیران جهت بررسی اتوبوسها قبل از اعزام > رستوران ستاره شهر ، و هتلهای نجف و کربلا ارایه نمودند  .ایشان در خصوص سامانه فهداک نیز گفیتند چنانچه مشکلی دارد اعلام تا نسبت به رفع آن اقدام گردد .

در ادامه اقای هاشمی مدیر عامل شرکت مرکزی ن شماره تلفنهای ضروری ازجمله رابط اتوبوسهای ایرانی - مدیر ثابت هتل در عراق و مسئول رستوران ستاره شهر رااعلام نمودند و از مدیران خواستند نسبت به اعزام عتبات استانی اهتمام خود را بطورشایسته بعمل آورند.

در ادامه آقای شریفی مسئول آموزش در خصوص ثبت نمرات  در سامانه اعلام شده تا 30/8/95 و بحث آموزش زبان عربی و همین طور تکمیل فرم نظر سنجی در سامانه تاکید داشتند .

در خاتمه مدیرانی که تازه از سفر عتبات بازگشتند نسبت به ارائه نکات لازم جهت مدیرانی که اعزام خواهد شد داشتند از جمله اینکه آقای حاج باشی تماس با هتل (جناب طبیبی) در خصوص خدمات ، تغییر درمانگاه که هتل نجم کربلا درمانگاه جدید و اینکه توقف  بی مورددرطول مسیر ،  ممنوع می باشد وبایستی هرچه سریعتر به مرز برسیم .در ادامه آقای رودبارانی از مدیران عتبات پیشنهاد داشتند در زمان اعزامهای خاص برای خروج از کشور زائران گیت های اضافه باز شود تا کاروانها به سهولت و آسانی نسبت به آزاد برها بتوانند از مرز خارج و یا داخل شوند. درادامه مدیران حاضر درجلسه سوالاتی داشتند که پاسخ وراهنمایی لازم ارایه گردید .

علی محتشمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار