دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

جلسه انتقال تجربیات مدیران عتبات

جلسه انتقال تجربیات مدیران عتبات
جلسه انتقال تجربیات مدیران عتبات مورخه 23/7/94 رأس ساعت 9 صبح با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد. در ابتدای این جلسه حاج آقای دل پاک فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت عرض نمودند و بر برگزاری جلسه انتقال تجربیات مدیران در طول سال، فراگیری زبان عربی برای برقراری ارتباط با مسئولان عراقی، برگزاری جلسه توجیهی زائران توسط دفاتر، همراه داشتن سیم کارت عربی توسط مدیران و همراه داشتن تلفنهای ستاد و مسئولین عراقی، در اختیار قراردادن شماره سیم کارت مدیر کاروان جهت تماس زائرین با آنان، توجیه زائران در مورد برگزاری برنامه های زیارتی بعثه و شرکت در این برنامه ها، بردن زائرین برای بازدید از موزه های حرمها تأکید نمودند ، همچنین توضیحاتی را در زمینه سامانه فهداک و موضوع غذای هتلها و هماهنگی مدیران هتل و مجموعه در خصوص سرویسها و ممنوع بودن سوخت گیری در بین راه توسط رانندگان ، حضور مدیران در موقع توزیع غذا ، توصیه به زائران برای خارج نشدن در ساعات آخر شب جهت زیارت و قرار ندادن گذرنامه در اختیار زائر بیان نمودند.
در ادامه نیز حاج آقای قاسمی در مورد چگونگی تقسیم هتلها ، موضوع بیمه زائران و توجیه آنان در این زمینه ، موضوع ممنوع الخروج بودن بعضی از افراد ، توزیع غذای زائرین و کودکان و .... توضیحاتی را بیان نمودند.
در ادامه حاج آقای یونسی نیز در مورد تقسیم غذا و کیفیت آن و توجیه زائر در مورد این مورد خصوصا غذای کودکان و ساعت تقسیم غذا ، موضوع سیم کارت و ضرورت فعال بودن آن توسط مدیران در عراق توضیحاتی را بیان نمودند.
در ادامه نیز برخی از مدیران در مورد ساعت حرکت اتوبوسها، توجیه زائر در مورد بهداشت فردی ، توضیح زائران درباره سرقت و.... نکاتی را بیان نمودند.
علی محتشمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار