جلسه هماهنگی مدیران ثابت هتل های عمره برگزار شد.
- 21 آبان 1393
- 09:59
- عمره مفرده
- 0 دیدگاه
- 1350 بازدید
-
جلسه هماهنگی امور هتل های عمره عمره وانتخاب مدیران راس ساعت 12:30 دقیقه روز سه شنبه بیستم آبان ماه با حضور مدیر حج و زیارت استان و متقاضیان مدیریت ثابت هتل در عمره آتی برگزار شد .
در این جلسه دل پاک معیار های انتخاب مدیران را تجارب کاری ، میزان تحصیلات و ارزشیابی دوره های قبل عنوان نمود و گفت تعداد8 نفر از 18 متقاضی انتخاب شده اند و به جهت ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده توصیه نمودند که افرادی که در این دوره انتخاب نشده اند جهت ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به عنوان معاون اعزام شوند .
وی در ادامه تاکید کرد که انتخاب عوامل ثابت باید دقیقاً با دستورالعمل ها و بخشنامه های سازمان حج و زیارت مطابقت داشته باشد و افراد منتخب نباید به سمت و سویی بروند که حق و حقوق زائر تضییع گردد و نیروهایی انتخاب شوند که به فکر ارائه خدمت به زائرین باشند و از عهده این مسئولیت برآیند .
مدیر حج و زیارت استان با اشاره به اینکه مدیران باید از عوامل انتخاب شده شناخت کافی داشته باشند توصیه نمودند که مدیران عملکرد عوامل در حین انجام وظیفه مورد ارزیابی قرارداده و کاستی های آنان را گوشزد نمایند و اگر به این نتیجه رسیدند که فردی شرایط ادامه کار را ندارد این مسئله را به مدیرت استان گزارش نمایند .
در نهایت ضمن بهره مندی از نظرات مدیران ثابت هتل از ایشان خواسته شد که در طول سفر ارتباط و تعامل کافی با ستاد ، عوامل اجرایی و مدیران راهنما داشته باشند و مشکلات و کاستی های احتمالی هتل را به منظور ارائه خدمات بهتر به زائرین گزارش نمایند.