چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

نشست هم اندیشی مدیران دفاتر زیارتی استان مرکزی در اراک

نشست هم اندیشی مدیران دفاتر زیارتی استان مرکزی در اراک

نشست هم اندیشی مدیران دفاتر زیارتی استان مرکزی با موضوع راه اندازی سفرهای زیارتی سوریه روز شنبه 23 آذرماه 98 در سالن آمفی تئاتر  مدیریت حج و زیارت برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری حج اراک، نشست هم اندیشی مدیران دفاتر زیارتی استان مرکزی با موضوع راه اندازی سفرهای زیارتی سوریه روز شنبه 23 آذرماه 98 در سالن آمفی تئاتر  مدیریت حج و زیارت برگزار شد . در ابتدای این نشست پس از تلاوتی چند از کلام الله مجید؛ آقای دکتر اسکندری مدیر حج و زیارت استان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان درخصوص رمز و راز موفقیت بیاناتی را در مقدمه ارائه کرد.

ایشان پنج مولفه مورد نیاز برای موفقیت را برشمرد که عبارتند از اول مکتوب نمودن اهداف دوم تقویت باورها سوم سرمایه گذاری بر روی خود چهارم داشتن برنامه ریزی مناسب و پنجم با تمرکز و پشتکار ادامه دادن کارها و داشتن روحیه مثبت اندیشی و همچنین پیرامون موضوع اقدامات مطلوب برای موفقیت درجذب زائر برای سفرهای زیارتی  مطالبی را بیان نمود.

سپس مدیر حج و زیارت استان درخصوص سفرهای زیارتی به سوریه توضیحاتی را ارائه دادند . برقراری دو پرواز به سوریه در هفته که شامل بسته 4 شب و 5 روز و 3 شب و 4 روز  در دو گروه پروازی 45 و 90 نفره از دیگر مشخصات این سفر ها است .

دکتر اسکندری تصریح داشت : زائران عزیز با استقرار در هتل اپیلا(5 ستاره) با امنیت کامل و تدابیر امنیتی فرودگاه به هتل و بالعکس به زیارت حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) و قبرستان باب صغیرونیز گشت در بازار حمیدیه خواهند رفت .

ایشان برکت امنیت و آرامش در میهن اسلامی را مرهون وجود مقام معظم رهبری دانستند که فصل الخطاب تمامی امور بوده و ابراز امیدواری کرد؛ از این موهبت یقینا کشور سوریه نیز بهره مند          می گردد.

گفتنی است؛ تمامی مدیران محترم دفاتر زیارتی در سطح استان در این نشست حضور داشتند که این نشان از اهتمام ویژه و عزم اراده این عزیزان در راه اندازی سفر زیارتی سوریه دارد. جلسه هم اندیشی با برنامه پرسش و پاسخ با نوای ملکوتی اذان ظهر پایان پذیرفت.

علی محتشمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار