جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

1500 حسينيه كربلا، آماده خدمت رساني به زايران عاشورا

1500 حسينيه كربلا، آماده خدمت رساني به زايران عاشورا

رئيس بخش حسينيه ها و هيات هاي عراق تابع آستان هاي مقدس حسيني و عباسي در كربلا اعلام كرد: هماهنگي هاي لازم با موكب ها و حسينيه ها و نيز ادارت امنيتي استان كربلا صورت گرفته است و امسال بيش از 1500 حسينيه در نقاط مختلف كربلا آماده پذيرايي از زايران عاشورا هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، رياض نعمه السلمان رئيس بخش حسينيه ها و هيات هاي عراق تابع آستان هاي مقدس حسيني و عباسي در كربلا اعلام كرد: تمام مقدمات براي استقبال و ميزباني هيئات و حسينيه هاي عزاداري از زايران عاشورا فراهم شده است.

وي افزود:‌ اين حسينيه ها آمادگي دارند تا بهترين خدمات را به زايران عاشورا و عزاداران سيدالشهداء و حضرت عباس عليهما السلام ارائه دهند.

السلمان گفت : هماهنگي هاي لازم با موكب ها و حسينيه ها و نيز ادارت امنيتي استان كربلا صورت گرفته است و امسال بيش از 1500 حسينيه در نقاط مختلف كربلا آماده پذيرايي از زايران عاشورا هستند.

وي يادآور شد: بخش حسينيه ها و هيات هاي عراق، جلسات مختلفي را برگزار كرده است و طي اين جلسات، توصيه ها و نكات آموزشي لازم را مسئولين حسينيه ها اعلام كرده است تا نقش خود در اين زيارت ميليوني را به خوبي ايفا كنند و حالت معنوي در اين زيارت حفظ شود و شعائر عزاداري به بهترين نحو اقامه شود.
 

رستمی امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار