چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

بازدید از امکانت رفاهی زائرین عتبات عالیات استان مرکزی تا مرز مهران توسط نماینده حج و زیارت و مدیرعامل شرکت نسیم زمزم

بازدید از امکانت رفاهی زائرین عتبات عالیات استان مرکزی  تا مرز مهران توسط نماینده حج و زیارت و مدیرعامل شرکت نسیم زمزم
نظر به ضرورت بازرسی و نظارت بر اماکن رفاهی که به زائرین عتبات عالیات خدمات ارائه می دهند نماینده حج و زیارت استان مرکزی به اتفاق مدیر عامل شرکت نسیم زمزم به این امر مبادرت نمودند که در ادامه خلاصه ای از گزارش سفر مذکور ارائه می شود.
با توجه به اینکه زائرین عتبات عالیات استان مرکزی جهت عزیمت به عراق می بایست صبح روز قبل از اعزام حرکت نموده و در این مسیر تا مرز حدود 600 کیلومتر راه را طی می نمایند در طول مسیر رفت می بایست برای اقامه نماز و صرف ناهار در رستوران چهار باغ شهر صحنه توقف نمایند این رستوران با توجه به اینکه در مجتمع خدمات رفاهی وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) واقع گردیده از امکانات مناسب رفاهی و بهداشتی برخوردار می باشد و توانایی سرویس دهی به زائرین 8 دستگاه اتوبوس به صورت همزمان را دارا می باشد . کیفیت و کمیت غذای سرو شده نیز بسیار عالی و مورد رضایت اکثر زائرین بوده و قابل مقایسه با سایر رستوران های بین راهی نیست .
لازم به ذکر است با توجه به اقامت زائرین شب قبل از عزیمت در شهر مرزی مهران شام زائرین طی یک سال گذشته از رستوران بین الحرمین تهیه می گردد که با در نظر گرفتن کمبود امکانات در شهر مهران واحد مذکور غذای با کیفیتی ارائه می دهد محل اقامت زائرین در مهران نیز که توسط شرکت شمسا تامین می شود امکانات کافی جهت یک شب اقامت را دارا می باشند و صاحبان منازل نیز رفتار قابل قبولی با زائرین دارند .
در ادامه با توجه به حوادثی که منجر به مصدومیت زائرین در مسیر برگشت شد مسیر مورد بررسی قرار گرفت که به نظر می رسد علائم هشدار دهنده در مکان های مناسبی تعبیه نشده اند.
رستمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار